Hoe pas ik mijn rekeningnummer aan?

Als je een ander rekeningnummer wil gebruiken voor het bij- of afschrijven van de maandelijkse huurprijs en bijvoorbeeld je service of stookkosten, dan kun je dit bankrekeningnummer aanpassen. Let op! We gebruiken één rekeningnummer voor alle af- en bijschrijvingen.


Bankrekeningnummer aanpassen

 

Je rekeningnummer aanpassen kan tijdelijk niet via Mijn Alliantie. Lees per betaalmethode hoe je je rekeningnummer kan aanpassen:

  • Betaal je nu via automatische incasso? Vul een nieuwe machtiging voor automatische incasso in. Vergeet niet voor het oude bankrekeningnummer de machtiging in te trekken.
  • Betaal je nu via de link in de e-mail die je elke maand van ons krijgt? Dan hebben wij een kopie van je bankpas nodig met het rekeningnummer dat je wil gebruiken. Stuur een kopie mee via ons contactformulier. Alleen je naam en rekeningnummer moeten zichtbaar zijn op de pas. De andere gegevens kun je doorstrepen. Je gegevens verwerken we meestal binnen 5 werkdagen.
     

Vragen of hulp nodig?

 

We staan voor je klaar. Stel je vraag via WhatsApp of de chat (klik op de oranje tekstwolk rechtsonder in je scherm). Bellen kan natuurlijk ook.

 

Neem contact met ons op

Heb je een vraag en wil je contact met ons opnemen? Je kunt ons bereiken via Mijn Alliantie, de chat, WhatsApp en de telefoon. Ook kun je een afspraak maken om langs te komen op een van onze kantoren. We helpen je graag verder!